Καλώς όρισες σιγουρατζή !!! Ευχόμαστε να σου αρέσουν αυτά που θα διαβάσεις!!!!!!!!! καθημερινά νέα από το χωριό μας και την Λοκρίδα …….!..... Γράψε τι θέλεις να διαβάσουν άμεσα οι συντοπίτες μας………. Γίνε σιγουρατζής και άλλαξε νοοτροπίες ……..!...... Μην το αφήσεις … .Έλα να Δημιουργήσουμε νέες αντιλήψεις ……… ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ότι διαβάζεις εδώ, σου μένει!!!!!!!!!! sigouratzis@gmail.com

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Χθες όλη νύχτα χιόνιζε. Και σήμερα …

Χθες όλη νύχτα χιόνιζε. Και σήμερα πουρνό-πουρνό βγήκα στην πλατεία και έφτιαξα έναν χιονάνθρωπο.
Στο 13033 έστειλα ως αιτιολογία, που ξεπόρτισα το 4. Δηλαδή: "κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη".
Αν με ρωτήσουν οι μπάτσοι, θα τους δικαιολογηθώ ότι το έκαμα για τη φουκαριάρα τη μάνα μου.

 Άλλωστε κι εγώ και ο χιονάνθρωπος μου φορούσαμε μάσκα...

 8:00 Σηκώθηκα , έφαγα πρωινό , βγήκα στην αυλή και έφτιαξα χιονάνθρωπο.


8:10 Ήρθε η γειτόνισσα φεμινίστρια και αφού με σκυλόβρισε σα σοβινιστικό γουρούνι και κτήνος με περικεφαλαία  με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα και μια χιονογυναίκα
 

8:15 Έφτιαξα λοιπόν και γυναίκα από χιόνι.

8:17 Ο άλλος γείτονας παραπονέθηκε πως η χιονογυναίκα έχει πολύ μεγάλα στήθη και προβάλει λάθος πρότυπο αφού η άμπαλη κόρη του βγάζει φωτογραφίες και της στέλνει στον πλαστικό χειρούργο γράφοντας ..”σαν αυτά” .!


8:20 Γκεϊ-ζευγάρι από απέναντι φώναζαν πως οι χιονάνθρωποι θα έπρεπε να είναι δυο άνδρες διότι νιώθουν μειονεκτικά και αν δεν ξέρω πέρασε και νόμος …δλδ παράνομος εγώ..


8:22 Τρανς που μένει στο τέλος του δρόμου με ρώτησε γιατί δεν έφτιαξα δυο χιονοσώματα με αφαιρούμενα μέλη.

8:25 Οι βίγκαν από άλλο τέλος του δρόμου μου πέταγαν φέτες από μπέικον και είπαν πως το καρότο είναι η διατροφή τους και δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιείται σαν μέρος του χιονάνθρωπου.


8:28 Μαύροι που πέρναγαν τυχαία με αποκάλεσαν  ρατσιστή διότι ο χιονάνθρωπος είναι λευκός.


8:31 Ο μουσουλμάνος από απέναντι βγήκε με έναν μπαλτά σκούζοντας αλάου αλ ακμπαρ και απαιτεί να καλύψω την χιονογυναίκα με σεντόνι.

8:40 Ήρθε αστυνομία και είπαν πως κάποιος ένιωσε προσβεβλημένος και με κατήγγειλε.

8:42 Ήρθε πάλι η φεμινίστρια και απαίτησε να αφαιρέσω την σκούπα από την χιονογυναίκα διότι συμβολίζει την αστική οικογένεια της σκλαβιάς ενώ για το σεντόνι που χα ρίξει επάνω για να μη πάω από τον μπαλτά απλά με είπε χαϊδευτικά ” είσαι γομάρι ”….


8:43 Ήρθε ο πρόεδρος του συλλόγου για την ισότητα και με απείλησε με μηνύσεις αφού ήδη μου χε κάνει 3...2.

8:45 Με δείχνουν σε όλες τις τοπικές ειδήσεις όπου με ρώτησαν αν ξέρω τη διαφορά μεταξύ χιονανθρώπου και χιονογυναίκας. Απάντησα «Χιονόμπαλες».
Με αποκαλούν «καταραμένος φασίστας και σεξιστής».


9:00 Είμαι πρώτη  είδηση σε όλα τα κανάλια σαν τρομοκράτης, ρατσιστής, ομοφοβικός,
εγκληματίας και με κατηγορούν για δημιουργία επικίνδυνων καταστάσεων με αφορμή την κακοκαιρία.

9:05 Η μετεωρολογική υπηρεσία με ονομάζει κακοκαιρία ”ο Μπάμπης” και βγάζει έκτακτα δελτία


9:10 Με ανακρίνουν για να ανακαλύψουν αν λειτουργούσα μόνος μου η αν έχω συνεργάτες. Κοινωνικοί λειτουργοί πήραν τα παιδιά μου , η ΔΟΥ ελέγχει τις καταθέσεις μου και μου κατάσχεσαν σπίτι ,αυτοκίνητο και τον θερμοσίφωνα διότι βρέθηκε ύποπτο υπόλοιπο σε καταθετικό λογαριασμό ύψους 3,37 ευρώ !!

9:29 Στον δρόμο περνάει όχλος με πυρσούς από εκείνους που έχω προσβάλλει. Απαιτούν τον αποκεφαλισμό μου.

9:30 Ξυπνάω φουλ στον ιδρώτα ..εφιάλτης , τα μικρά φωνάζουν ” να φτιάξουμε χιονάνθρωπο ..χιονάνθρωπο ..χιοναν…...Ηρώδης …


Νόημα – αυτή ιστορία δεν έχει νόημα. Είναι ο κόσμος στον οποίον ζούμε


Ανωνύμου Σατυρικού από fb



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
•Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) και η γραφή με κεφαλαία (Caps) .
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση